zaterdag 23 september 2017

Tunisch haken

Ook ik heb me aan het Tunisch haken gewaagd. Vroeger als kind al geleerd, maar eigenlijk nooit weer gedaan. Het patroon van de sjaal komt van Claire....en de beschrijving kun je hier vinden.
Kleindochter Milou wilde wel even showen......  mooi (dòze) oma...mooi (dòze) oma zei ze steeds......Hoe wind ik iemand om mijn vinger......haha.... Ik haakte de sjaal met de Colour
Craft van Scheepjes in twee tinten roze

Ze vond hem zoooo mooi dat hem niet weer af wou....
De sjaal is dus gelijk maar meegenomen door de nieuwe eigenaresse.


Ook deze sjaal haakte ik met Colour Craft van Scheepjes en heb voor deze 1 bol zwart en 1 bol oker geel gebruikt.
Ook deze is inmiddels alweer verzegd.....

Het is wel een beetje verslavend ....bijna niet te stoppen en je kunt er zulke leuke kleuren combinaties van maken. heb nog een zwart/grijze en zwart/groene gemaakt, maar daar moeten nog kwastjes aan. Er zullen ongetwijfeld nog wel meer komen....leuk werkje voor tussendoor.....

Natuurlijk ook nog een aantal sokken gebreid.....daar wordt het nu wel weer tijd voor.....alhoewel....we hebben toch nog een paar mooie dagen.....

 Deze sokken zijn gebreid van hand geverfde sokkenwol. Deze wol heb ik nog niet zelf geverfd .....maar ook daar ben ik mee bezig.


Ik wens iedereen een zonnig creatief weekend:

Lieve Groet Dineke

4 opmerkingen :

  1. Haha, je kleindochter heeft je om haar vinger gewonden, maar stiekem is het toch wel heel leuk als anderen zo blij zijn met je creaties toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat lief. Tja kinderen kunnen zo leuk reageren he...
    Mooie sokken.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...