dinsdag 10 december 2013

Nog meer kransen

Op dit moment ben ik druk aan het breien, om de kransen te voorzien van een lekker warm jasje. Zaterdag sta ik.........samen met nog andere dames van de handwerkclub....op een kleine kerst indoor markt, georganiseerd door de evangelische boekwinkel Stadskanaal.
Aangezien ik met sinterklaas weer een heleboel heb weg gegeven,, moet ik er nu toch nog even flink mee bezig. Gelukkig had ik al drie kransen klaar liggen.  Ze zijn zonder decoratie al erg mooi vind ik. Ik heb alle decoratie dus (op aanraden van mijn jongste dochter) met speldjes en krammetjes vastgezet, Zo kun je na de kerstdagen alles er weer afhalen en gewoon zo laten, of je decoreert het weer met iets anders. Je kunt er eigenlijk alle kanten mee op.
Kale krans

                                                              Hangende sterretjes
 Gedecoreerd.

 Onze oudste kleindochter is gelukkig ook creatief (trots). Ze heeft hele leuke sterren geknutseld van papier. Ik vind ze heel erg kunstig en leuk. 
Ik heb er gelijk maar een paar besteld......
Verder wens ik iedereen een fijn dag toe

1 opmerking :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...