woensdag 15 oktober 2014

Cal

Zo......ik heb het volgehouden....en dan bedoel ik de CAL dekens......Ik ben helemaal bij, maar ik vind ze niet lang genoeg. Ik probeer de gekleurde dus in die periode nog wat langer te maken (hoop dat het lukt). De deken is nu  1 meter 25 nog ongeveer 75 cm te gaan.

 De witte deken is nu ongeveer 80cm,....dus dat duurt nog wel even voor die af is.

Ben toch wel trots dat ik tot zover heb doorgezet. Met de gekleurde deken ben ik in mei weer overnieuw begonnen omdat er zoveel kleurverschil zat in de verfbaden. Eerder had ik er al over geblogd dat ik er niet zoveel zin meer in had, maar mede door de leuke reacties en het zien van alle andere dekens ben ik toch door blijven haken. de ene keer wat meer dan de andere, maar toch helemaal bij nu....tenminste het origineel....

Verder heb ik al weer heel wat sokken gebreid.(Ik vergeet steeds foto's te maken) .Ze zijn ook elke keer gelijk weer weg. Dankbare afnemers dus......Dit zijn een paar (saaie, maar wel warme)sokken.

 Op Pinterest vond ik een site waar je de wikkel gratis kunt downloaden........ik vond het wel wat hebben....ziet er profesioneel uit toch?.... Ze hebben er ook een voor haakwerk.
                                                       

Ook ben ik nog wat baby kleertjes aan het breien (we verwachten een dezer dagen weer een kleinkindje) Foto's daarvan dus later.

Ook is er van scheepjes een CAL begonnen, daar moet ik nog even over nadenken.....ik heb ook andere leuke patroontjes van dekens gezien....ben er nog niet uit.

Veel handwerk plezier .
Lieve groetjes................ Dineke





Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...