zondag 4 januari 2015

Allemaal breisels

Allereerst wil ik iedereen een heel gelukkig, gezond en gezegend nieuw jaar wensen.
De afgelopen maand was ook hier....net zoals bij vele anderen .......een drukkere maand dan andere maanden. En als je dan ook nog niet fit bent en snotje verkouden loopt het allemaal wat anders dan gepland. Toch hebben we samen met de kinderen en kleinkinderen heerlijk kerst en oud en nieuw gevierd. (wat een zegen). Ook heb ik tussen de hoestbuien door toch nog wat kunnen breien en haken.                                      
                                               
                                     Een stoere trui voor kleinzoon Mike



Een paar sokken voor kleindochter Mireille

Verder heb ik voor de tweeling van mijn nichtje nog een paar sokken gebreid voor hun verjaardag eerste kerstdag (helaas geen foto's)

Ook heb ik nog een paar mini sokjes gebreid 
Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar ik heb altijd wel goede voornemens zo aan het begin van het nieuwe jaar. (niet dat het er allemaal van komt)maar het is nooit verkeerd. 
Zo wil ik al een tijdje graag leren spinnen en nu gaat dat deze maand waarschijnlijk gebeuren. Ik heb er zo'n zin in...het lijkt me echt ontzettend leuk om te doen. Ik hou jullie op de hoogte.
Zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben vind ik sokken breien ook heel erg leuk....dus bedacht ik om dit jaar....als het me lukt...... iedere week een paar sokken te breien. Grote, kleine, met of zonder patroontje.....ik zie wel wat er komt. Dus ik ben benieuwd of het me gaat lukken. Misschien leg ik de lat wel te hoog, maar gelukkig kan ik die altijd bijstellen. Het moet tenslotte wel leuk blijven toch??????????? 
En dan mijn deken........Ik heb hem nog steeds niet af......en daarom mag ik van mezelf niet aan een andere deken beginnen.......Maar wat zijn er toch mooie dekens bij......ik wil zoveel....te veel.

Dus nog even geen cal of andere grote projecten.......maar wie weet.....

Allemaal een hele fijne creatieve week toegewenst.
Lieve groetjes:  Dineke

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...