zaterdag 17 januari 2015

Sokken nr 2 en nog meer

De tweede paar sokken zijn ook af. Eigenlijk had ik die donderdag al willen plaatsen, maar er kwam steeds wat tussen. Het zijn een paar kindersokken geworden.......gaat lekker snel.........maatje 33/34. Ik breidde ze van deze wol.
naald nr 2,5
Een nieuw paar staat alweer op de pen, voor volgende week.
Ik ben gelukkig niet alleen maar met sokken bezig.....De deken is nu zover klaar dat alleen de rand er nog omheen moet. (een weekend klusje denk ik) De witte deken heb ik weer uitgehaald...ik zag het niet zitten om nog een cal te maken....ik moest nog zover......
Van dat wol ben ik nu een sprei begonnen die ik een paar jaar geleden al had gezien op de weblog van Betsy van Wolatelier Dian. Je haakt gewoon stroken die je later aan elkaar vast haakt. Een leuk klusje om telkens even weer op te pakken.


Verder zag ik een tijdje terug dat de mee brei deken van Elisabeth van Busy Bessy af was. Wat een prachtige deken is dat geworden.  Ik was meteen om. Die wil ik dus ook gaan breien.
Alleen moet ik op dit moment wel om mijn wolletjes denken, want onze kleinzoon van vijf heeft ook een nieuwe hobby. Hij maakt nl. mutsjes van draadjes die om een stukje wc rol gewikkeld worden....zo leuk....



Een fijn en creatief weekend allemaal 
Lieve groetjes: Dineke

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...