donderdag 12 februari 2015

Kantsokken

Sokken nr 6 zijn ook af. Dit keer heb ik een patroon gebruikt die ik gevonden heb op het blog van Magic-Colours  Het is een prachtig kantpatroon met een duidelijke beschrijving.
                                  Er staan 56 steken op gebreid met nld nr 2,5 maat 39
 Ik heb geen idee meer wat het merk garen is. Ik weet wel dat het elastisch is en dat er katoen in zit.
Vandaar ook het kantpatroontje........dus iets voor het voorjaar of  koele dagen in de zomer.

De sprei van tante Manna vordert gestaag...... en ik ben met iets bezig wat ik nog niet kan laten zien, Het is een opdracht van mijn zus, maar het is een verrassing voor iemand. Dus daar later foto"s van.
En dan morgen heerlijk naar de handwerkbeurs.......zin in.......Kan ik me lekker weer vergapen aan alle mooie breisels, haakwerken, borduursels enz..... enz............Dus ogen open en  hand op de knip.......maar of dat laatste lukt ?????????

Lieve Gr.
Dineke

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...