zaterdag 21 februari 2015

Sokjes in Love

Een beetje later dan de bedoeling was, maar  ook nu weer een sokkenblogje. (niet dat ik geen andere dingen doe hoor, maar die duren gewoon wat langer).
Afgelopen kerst had ik een paar mini kanten sokjes gebreid voor in de kerstboom en later lagen ze gewoon gezellig op een kastje te liggen met nog meer brocante spulletjes. En zoals altijd...als je niet zo goed de slaap kunt vatten.......komen er altijd ideetjes opborrelen. Ik had s'middags bij de action leuke foto lijstjes meegenomen, niet wetende wat ik er op dat moment mee zou gaan doen. Maar s'nachts bedacht ik ineens dat ik de sokjes wel achter een lijstje kon maken. Het duurde nog een paar dagen voordat het een feit werd....zie hier het resultaat.
 
Ik had 
nog een doosje met lettertjes liggen, die heb ik er op geplakt. Vind het wel leuk geworden... al wil ik de volgende keer toch een groter lijstje proberen

Even nog vanuit een andere positie

Deze sokjes had ik dus al liggen....maar de afgelopen week breide ik dit paar voor mijn nichtje..die wilde er ook iets mee gaan doen....ik ben benieuwd.

En deze twee paren zijn voor de tweeling van mijn nichtje
De afgelopen week drie paar sokjes gebreid....dus dat gaat lekker.
Op de beurs heb ik het boekje.....Sokken van teen tot boord... gekocht daar wil ik de komende week mee aan de slag en ik probeer het weer met de rondbreinaald........Ik ben benieuwd of me dat allemaal gaat lukken. Je bent uiteindelijk zo gewend aan je eigen manier van breien
Ook heb ik op de beurs nog een paar bolletjes katoen gekocht. Ik denk dat het een vestje voor Mireille gaat worden. De beurs was natuurlijk weer geweldig......zoveel leuke dingen gezien o.a. de gehaakte knuffels van zij maakt het (ze staan nog op mijn to do lijstje). Ook heb ik veel....heel veel sokkenwol gezien... je kunt er natuurlijk veel meer mee doen dan alleen maar sokken breien.  Heerlijk gesnuffeld  tussen de wolletjes in verschillende stand's waaronder de stand van wolplein. waar ook Claire was om haar  nieuwe boekje haakgeluk te signeren. Dochterlief heeft het boekje inclusief  handtekening meegenomen.....er staan weer hele leuke dingen in.

Ik wens iedereen een heel fijn en creatief weekend toe.

Lieve groetjes Dineke.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...