donderdag 26 maart 2015

Col sjaal

Toch nog een blogje in maart.  Niet dat ik heb stil gezeten, maar het bloggen bleef er even bij. Afgelopen week nog een snelle col sjaal gehaakt voor onze schoondochter......... komt op dit moment toch nog wel van pas, want echt lente weer is het nog niet.......
Een paar stoere leren knopen erop en je hebt weer iets leuks.

Ook aan de sokken wordt flink gewerkt. Een paar kindersokken maat 32 zijn af.

Nog een paar kleine sokjes die ik op verzoek van mijn dochter heb gemaakt.
Ze wilde ze graag in een wat grotere lijst....vandaar dat ze nu hangen aan een zogenaamd waslijntje. Ik vind hem nog wat kalig, maar zij vond het goed zo.

Verder ben ik ook nog met twee paar grote sokken bezig , die ik vanaf de teen brei......wel even wennen........ en zoals gewoonlijk zoek ik natuurlijk het meest bewerkelijke patroon uit voor een paar dames sokken.....dus het duurt nog wel even voor die klaar zijn.

Ook ben ik weer met een deken begonnen.....daarover later meer......


Lieve Groetjes: Dineke

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...