dinsdag 24 september 2013

Geurzakjes

Er staan zoveel leuke dingen op internet dat je er af en toe niet goed van wordt. Het ene is nog leuker dan het andere en ik krijg dan ook altijd de kriebels om van alles te maken. Toch eerst maar afmaken wat er allemaal nog ligt en dat is ook genoeg. Er liggen nog een heleboel bolletjes wol met smart  te wachten om gebruikt te worden. Ook liggen er nog een aantal bolletjes katoen en de restjes niet te vergeten.  Nu werk ik wel veel met wit katoenen garen, omdat dat meestal overal wel bij past. Meestal zijn dit kleine tussendoor projectjes. Zoals nu een paar gehaakte geurzakjes. Ik zag ze op het blog van Corrie van als ik thuis ben. Ook een erg leuk  blog (ik denk dat ik heel veel blog's leuk vind)

Ze zijn zo leuk om weg te geven, even een klein kadootje. Je kunt er gedroogde lavendel in doen of andere gedroogde geuren, Ook las ik ergens dat ze een lekker geurend stukje zeep raspen en dat er in doen. Ideeën genoeg. Ik ga nu weer verder met de kolletjes voor de meiden. Eén heb ik inmiddels af (foto volgt) nog één te gaan dus. En ik maak ze van dit garen:

Een hele fijne creatieve dag vandaag, maar vooral genieten.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...