maandag 23 september 2013

Karisma square

Ik vertelde al dat ik met een granny square deken bezig ben. hierbij een paar fotootjes hoe het eruit ziet. Ik weet nog niet precies hoe ik de deken in elkaar ga zetten naaien of haken, maar dat het moet gebeuren is een feit. Ik kan soms zo'n pietje precies zijn en haal het wel tig keer uit omdat het niet naar m'n zin is. Daarom kan ik er soms zo tegen aan zien om iets in elkaar te zetten. (rare tic)
Dit is de Karisma square
 Zo moet het er straks ongeveer uit gaan zien.

En dit is een gedeelte van de 120 granny's die ik al gehaakt heb.Het patroon kwam ik tegen op het blog van busy bessy. Een geweldig blog (vind ik tenminste)
Zeker de moeite waard om te bezoeken. Ze heeft ook een heleboel patronen op haar blog staan.
Een fijne dag vandaag.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...