zaterdag 25 april 2015

Bloemenkussen

De bloemen kussen is af. Ik had deze al 2 keer eerder gemaakt van acryl,
(zie eerdere blogs), maar hij blijft zo leuk om te maken.....en het is makkelijk werkje tussendoor. Ik haakte de kussen dit keer van catania....100 procent katoen, daar had ik ook nog wat rest bolletjes van liggen.

Nu ligt het op de bank te sieren...
.altijd beter, dan als bolletjes in een doos te vertieren.........
 

Het sjaaltje van vorige week was zo leuk om te maken dat ik er gelijk nog maar eentje heb gemaakt. Alleen een heel andere kleurstelling,  maar wel weer van allemaal rest bolletjes.

 Ik raak zo wel aardig door mijn voorraad heen. Kan ik straks weer nieuwe bolletjes gaan uitzoeken.....altijd héél erg leuk om te doen......ik kan uren snuffelen


Kleindochter heeft ook maar even een foto genomen.
                                             
                                                       Aardig gelukt toch?????

Verder haak en brei ik tussen de bedrijven door rustig verder aan alle projecten waar ik op dit moment mee bezig ben....en zoals ik ik ergens op het web las........
Iedere dag een draadje, maakt een hele hemd....of niet soms.....

Een fijn en creatief weekend.

Lieve groetjes Dineke

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...