maandag 27 april 2015

Koningsdag bloem

Voor  koningsdag had ik voor kleindochter Mireille nog snel even een bloemetje voor in d'r haar gehaakt. Het patroon van de bloem heb ik hier vandaan, duidelijk beschreven, dus dat was zo gepiept. De bloem zit hier vast aan een elastiekje, maar ik zet het liever vast aan een knip......voor de volgende, want ik denk dat er  nog wel wat meer bloemetjes gaan komen, maar dan in andere kleurtjes. Alhoewel dat voor Mireille niet zoveel uitmaakt denk ik..... want dit is wat ze tegen me zei: Ik ga dit elke dag dragen oma......omdat jij het voor mij gemaakt hebt...... Zo ontzettend lief .......
 

De knoop  in het midden van de bloem heeft ze zelf uitgezocht
Ze heeft het gisteren en vandaag met plezier gedragen.....en daar doe je het toch allemaal voor.

Lieve groet: Dineke


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...